שליחת מתנה ליולדת הוא דבר מוכר ואף מקובל מאוד. אם תשאלו אימהות הן יאמרו לכם עד כמה קשה סחיבת התינוק במשך 9 החודשים והלידה עצמה. על מנת להראות את תמיכתנו וברכתנו, אנו נוהגים לשלוח מתנה סמלית ומיוחדת. כיצד נבחר מתוך המגוון הענק של המתנות שיש היום?

את המתנה תוכלו לרכוש בחנות אינטרנטית או פיזית. בדרך כלל המתנה תכוון לתינוק עצמו ולכן מרבית האנשים יביאו בגדים, סלסילה לתינוק או צעצועים. מי מכם שרוצה להיות מקורי יכול לכוון את המתנה דווקא לאימא שבטוח תשמח לקבל אותה. תוכלו להיות יצירתיים ולשלוח לה סלסילת פירות, בגד יפה, סט קרמים מיוחד או דברים רבים אחרים.

מהו המחיר למתנה ללידה?

מתנה סטנדרטית מכובדת תעלה כ-100-150 ₪. ישנם אנשים המעדיפים להשקיע מעט יותר ולכן תוכלו למצוא גם מתנות בסך מאות שקלים שיכולות להתאים לתינוק או לאימא. חשוב להוסיף כרטיס ברכה עם מספר מילים לכל מתנה, קטנה או גדולה, וזאת מכיוון שאלה יהיו חשובים לא פחות מהמתנה עצמה.

רעיונות למתנות שימושיות ללידה:

יש אינסוף סוגים של מתנות אפשריות שתוכלו לקנות. את הרעיונות לאם הטריה כבר רשמנו קודם, לכן אם אתם מכוונים למתנה לתינוק עצמו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סוגי מתנות: סט בגדים לתינוק, שמיכה לתינוק, צעצועים, לול, עגלה קטנה, דובי שיהיה החבר הטוב של התינוק ועוד.

הרגישו חלק מהמשפחה:

לא בכל יום נולד תינוק למישהו קרוב ויקר לכם. השתדלו להיות שם עבורו ברגע המרגש, הביאו עמכם מתנה מיוחדת, כתבו כרטיס ברכה עם כמה מילים אישיות והיו חלק מהשמחה המשפחתית.

הזמנות עד פתח הדלת:

אם אינכם רוצים להיסחב עם המתנה לחדר היולדת או שתרצו לרכוש את המתנה רק לאחר הלידה, או אפילו במידה ואינכם יכולים להיות שם עבור יקירכם, תוכלו לבצע משלוח של מתנה ייחודית באמצעות האינטרנט. הזמנת מתנה ליולדת דרך האינטרנט הנה דרך מקובלת כיום לבחור מבין מגוון רחב מאוד של אפשרויות והזמנת שליח עד לדלת הבית בלחיצת כפתור. חפשו את המתנה שמלהיבה אתכם ודעו כי זו עשויה להיות מתאימה לקנייה.