ארגון חתונה הוא הליך לא פשוט בכלל. יש כל כך הרבה דברים לדאוג להם ואיננו רוצים לפספס שום דבר כדי לא לפגוע באירוע המיוחד. אומנם מרכז תשומת הלב באירוע מסוג זה הוא על החתן והכלה, אך ללא ספק שגם האורחים משחקים תפקיד חשוב בפרמטרים רבים: עיצוב ובחירת האולם, תפריט הקייטרינג, שעה ומיקום האירוע ואפילו האטרקציות השונות באירוע. אחד האטרקציות המוכרות יותר בעולם החתונות הוא בר מפנק.

בר מפנק הוא לאו דווקא אלכוהול וכי יכול להיות גם בר פירות, בר שוקולד וממתקים ועוד. היתרונות של בר פירות לחתונה הנם גדולים יותר מהאחרים, גם מבחינת העלות וגם מבחינת הערך שלו. חשבו על כך שאתם מאפשרים לאורחים שלכם ליהנות מקינוח מתוק וטעים ללא ייסורי מצפון.

כיום רבים הם האנשים המודעים לאורח חיים בריא ולחשיבות שלו על בריאותם ובריאות משפחתם. לכן הם מחנכים את עצמם לשמור על הגזרה ולאכול בריא. נכון, חלק מהאורחים שלכם עדיין יעדיפו עוגת שוקולד חמה וכדור גלידה על פני פלטת פירות, אך רוב האנשים וודאי יעדיפו להשאיר את המצפון בצד וליהנות מקינוח צבעוני, טעים ומפנק. בין אם הם בתהליך דיאטה הוא סתם רוצים לשמור על הגזרה – הרי שלא תפגעו בהם בשני המקרים.

שילובים שונים של פירות:

שולחנות שלמים מלאים בפירות חתוכים, מאפשרים לנו גיוון רחב מאוד של סוגי פירות שאנו יכולים לשלב. תוכלו לבחור פירות מוכרים אשר מצויים בכל בית ועד פירות טרופיים ופירות יקרים ונדירים יותר. ניתן ליצור מראה מופלא, מקצועי ויפה באמצעות הפירות החתוכים. ליצור פרחים, זרים, סלסלות, מגשים ועוד. כל אלה באמצעות כלים ייחודיים, חיתוך ועיצוב מקצועי של הפירות.

לסיכום; בר פירות לחתונה שלכם תהיה החלטה נהדרת כאטרקציה ייחודית לקהל האורחים שלכם. בעוד רבים מהאנשים מעדיפים לשמור על הגזרה שלהם ומצד שני רוצים להפיק מקסימום של הנאה מהחתונה שלכם, תרצו וודאי להעניק להם קינוח מפנק, צבעוני, טעים ובריא. תוכלו לבחור ממגוון רחב של פירות שיהיו בבר הפירות שלכם וכן ליהנות מאטרקציה מפנקת ומיוחדת במחירים סבירים בהחלט.